Tuesday, February 1, 2011

Kekayaan Facebook

Membongkar Rahsia Kekayaan Facebook


Saya juga seperti anda, menjadi pengguna setia FACEBOOK untuk bersosial. Walaupun kita guna free dan tak bayar apa-apa, tetapi pemiliknya Mark Zuckerberg (26 Tahun, seorang Yahudi) menjadi Billionaire dalam masa lapan (8) bulan sahaja. Bagaimana mereka dapat duit? Siapa yang bayar? Pelik bin Hairan kan?…
Di sini saya akan bongkar rahsia kekayaan mereka.
Tanpa kita sedar, kitalah sebenarnya bertanggungjawab memberikan kekayaan kepada mereka. Fahami betul-betul :-
* Setiap ‘KLIK’ kita itu mendatangkan satu ‘HIT’ kepada laman web tersebut.
* Satu ‘HIT’ menggambarkan satu VISITOR/Pengunjung.
* Apabila sebuah web free ini mempunyai ‘VISITOR’ yang ramai, bermaksud mempunyai TRAFIK yang tinggi.
* Trafik yang tinggi menentukan ‘RATING’ web tersebut. Oleh kerana kita selalu KLIK pada Facebook , Facebook mendapat rating No. 2 selepas GOOGLE.
* RATING ini menjadi perhatian dan tarikan kepada Syarikat Gergasi seperti BMW, SHELL, MCD, KFC… dan lain-lain untuk mengIKLANkan produk mereka di web tersebut. Syarikat ini tidak bimbang untuk membayar kos yang sangat banyak untuk PENGIKLANAN di laman web tersebut.
.
Formula : KLIK – HIT – VISITOR – TRAFIK – RATING – IKLAN – $ $ $ $
Sekalipun kita membantu laman web ini menjadi popular dan mendapat rating yang tinggi, kita tidak menerima apa-apa imbuhan. Betul kan? Anda seperti seorang pekerja gembira yang Tidak Berbayar…
Tetapi kami bersamaads4bucks mengajak anda bersama-sama kami mempopularkan web iklan dan laman sosial tempatan melalui program Affiliate yang telah disertai lebih dari 70,000 orang di seluruh dunia. Semestinya anda dibayar komisyen yang sangat lumayan melalui Program Daily Income sehingga mencecah RM960 sehari.
Oleh kerana program ini terbuka kepada semua orang, saya mempelawa anda untuk bersama-sama komuniti kami menjana pendapatan. Bersama-sama kita JIHAD EKONOMI.
* Terkini… Nilai kekayaan Zuckerberg hampir AS$14 Billion (RM42.92 Bilion)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Manchester United Glory